2019. november 8., péntek

Kudarc


Láttam egy borkötényt aminek a mintája nagyon megtetszett. Bohókás, vidám, karácsonyi hangulatú.
El volt mentve a minta, gyorsan belevágtam.
Ritkán fordult elő velem, hogy valami nem sikerült, nem is nagyon szoktam feladni, de ez most nem megy.
Valamiért nem tudok eligazodni a mintán, többszöri bontás, újra kezdés után megint ott tartok, hogy már nem is szeretek ránézni, teljesen elment tőle a kedvem. Büntetésnek érzem, ha előveszem.
Az előbb úgy döntöttem, feladom.
Ez a minta valamiért nem akarja, hogy kivarrjam😒



Köszönöm, hogy nálam jártál



4 megjegyzés:

  1. A minta nagyon aranyos, nem csodálom, hogy megtetszett. Ha eddig mindent el tudtál készíteni, akkor biztos hogy nem Te vagy benne a hibás. Ezt valaki csak ráfényképezte egy kockás papírra. Vagy ilyesmi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, nem tudom, mindenesetre elvesztettem a lelkesedésemet.
      Talán majd jövőre neki futok még egyszer

      Törlés
  2. Veszel egy nagy levegőt,és újra neki állsz..és sikerülni is fog...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást.
      Azt hiszem most elszállt a lelkesedés, a fiókba kerül, talán majd jövőre ismét belefogok.

      Törlés