2020. január 9., csütörtök

Az év utolsó munkái


Igaz nem karácsonyra, mint ahogy terveztem, de elkészült a Manó család mind az öt tagja.


Azt már megmutattam, amit Évi barátnőmtől kaptam, de amit én küldtem, arról sajnos nem készült kép. Most elküldte a képeket, hogy meg tudjam mutatni Nektek is.




Az ollóőr nem ilyen magányosan érkezett, egy darus ollóval bújtak össze.

A képeslapok közül a kis egereset küldtem Évinek. Amikor a kisunokája Ádi meglátta, annyira megtetszett Neki, hogy elkérte.
Csináltam Neki egy díszt helyette, remélem sikerül örömöt szerezni vele.


A töbi munkámat már mutattam, illetve fotó hiányában írtam róla.

Az új évre már körvonalazódnak a tervek, remélem sikerül is megvalósítani mindet.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a munkáid! A manók csúcs szuperek!

    VálaszTörlés
  2. Szépek a díszekMég lencsére nem dolgoztam, van ugyan, vettenm két nagyobb darabot, szerintem túl nagy, majd egyszer jön egy ihlet,,,Masnikkal gyűlik meg a bajom, ezek nagyon szépek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, legközelebb amikor masnit készítek, megkérek valakit, hogy videózza le és elküldöm, nagyon egyszerű :)

      Törlés
  3. Okay...

    This may sound kind of creepy, and maybe even kind of "supernatural"

    HOW would you like it if you could just click "Play" to listen to a short, "musical tone"...

    And suddenly bring MORE MONEY to your LIFE???

    I'm talking about thousands... even MILLIONS of DOLLARS!!

    Sounds way too EASY??? Think it's IMPOSSIBLE??

    Well then, I've got news for you.

    Usually the most magical miracles in life are the easiest to GET!!

    In fact, I will PROVE it to you by letting you listen to a real-life "miracle wealth building tone" I've synthesized...

    And do it FREE (no strings attached).

    You just hit "Play" and watch as your abundance angels fly into your life... starting so fast, you will be surprised...

    TAP here to experience this magical "Miracle Wealth Building Tone" - as my gift to you!!

    VálaszTörlés