2020. szeptember 25., péntek

Sajnos nem jött össze

 Az úgy volt, hogy szombatra meghívást kaptam egy vásárra, ahol különböző kézművesek árultak volna.

A meglévő dolgaim mellé, még csináltam néhány apróságot, többek között egy borkötényt is.


Több apró dolog is készült, amit tegnap szerettem volna összeállítani, / könyvjelzők, illatpárnák, stb. /de, elment a kedvem, majd egyszer visszajön és akkor összerakom őket.

Mi történt? Hát ez a mindenkinek nehézséget okozó vírus, elmarad a rendezvény.

Még soha nem voltam vásárban eladó, most sem jött össze.

De tudjuk, a remény hal meg utoljára.

Egy doboz is készült, de ezt rendelésre csináltam.



Pácoltam, a belsejét öntapadós filccel borítottam.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

7 megjegyzés:

  1. Uwielbiam takie prace, Twój fartuszek i skrzyneczka z haftem bardzo mi się podobają.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek kár hogy nem találtak gazdára, de ne búslakodjál. Nálunk vagy 2 hete volt kirakodóvásár nem voltam személyesen csak láttam képeket a helyi média felületén!

    VálaszTörlés
  3. Kikerestem neked gondolom ez nem vigasztal de ilyen volt nálunk:https://minap.hu/galeria/termeloi-nap-az-erzsebet-teren-3#lg=1&slide=0

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a linket is. Sok szép dolgot árultak :)

      Törlés
  4. Nagyon sajnálom.... Van miért nekünk is aggódni...mi lehet még...mi lesz 1 hónap, másfél hónap múlva...Benne van a sok munkám... pénzünk...ha megint le , és bezárnak... nagy gond lesz a termelőknél, kertészeknél...és sorolhatnám még hol.. Szinte mindenhol...Csak reménykedem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez az időszak mindenkinek nagyon nehéz, tudom ez nem vigasz.
      Csak reménykedni tudunk, hogy hamarosan újra helyre áll az élet

      Törlés