2021. március 11., csütörtök

Jobb későn mint soha

 2019-ben láttam a mintát, a kis hóemberekről, nagyon megtetszett, elhatároztam kivarrom őket. Megkaptam a mintákat, majd elraktam, ott lapultak a fiókban.

Tavaly eszembe jutott, elővettem, és sikerült is kivarrni őket, ekkor viszont az összeállítás maradt el.

Még szerencse, hogy az évszakok jól megférnek egymás mellett, és a tavasz nem haragszik, hogy téli illatzsákokat mutatok. Nagyon finom szegfűszeg illat van a lakásban. 😊

Úgy látszik, most minden a tavalyi évre nyúlik vissza.

Igazi húsvéti kopogtatót szerettem volna, de amit kivarrtam mintát nem tetszett, nem tudtam elképzelni.

Szóval csücsül a fiókban sorsára várrva. Talán egyszer lesz belőle valami.

Most a Keresztszemes Praktikában találtam egy mintát, ebből lett a kopogtatóm.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek lettek a hómikis illatzsákok! A húsvéti kopogtató is tetszik 😊
    Örülök, hogy már jól vagy, tudsz kreatívkodni!
    Legyen szép hétvégéd!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek lettek az illatzsákok és ez a kedves kopogtatód is ! További kellemes varrogatást szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Tündériek a hóemberek!
    A kopogtatónak nagyon csinos a formába álmodása, de tényleg.

    VálaszTörlés