2021. május 3., hétfő

Sok minden

 Most jutottam oda, hogy elegem lett, addig telefonálok ma, amíg nem találok olyan vízvezeték szerelőt, aki apró munkát is vállal. 

Amíg Édesapám és a testvérem élt, ilyen gondom soha nem volt, de sajnos néhány nap múlva lesz egy éve, hogy a tesóm is itt hagyott minket. Orvos volt, de szinte mindent meg tudott javítani.

A konyhában és a fürdőszobában is csöpögnek a csapok, de hát ez nem munka, mondja a szerelő.....

Van egy kis elmaradásom.

Részt vettem a FB-n létrejött Keresztszemes társaságban egy könyvjelzős játékban. Vége van, megkapta a nekem sorsolt hölgy, most már Nektek is megmutathatom.

A hölgy sellős mintát kért.

Elkészültek az ovis tarisznyák is, remélem most, hogy már nyitva vannak az óvodák, a szokott időben és a szokott ünnepség keretében kapják meg az ovisok.


Kicsit bosszús vagyok. Nem biztos, hogy jövőre  ebből az anyagból varrom ha lesz rá igény. Ott vettem, ahol mindig szoktam, de most nagyon rossz minőségű az anyag, nem lehet szépen vasalni, pedig minden praktikát bevetettem.

Végre összehoztunk egy csajos napot a barátnőimmel, és az az egykük meglátta a húsvéti kopogtatómat.

Hamarosan házavatóra megy, oda kért egyet, és egy levendulapárnát. Tegnap este befejeztem a párnácska hímzését, már csak össze kell állítani, kezdődhet a kopogtató varrása.

Hamarosan ezeket is megmutatom.


Köszönöm, hogy nálam jártál.



2 megjegyzés:

  1. A sok sok kis tarisznyához gratulálok....,megint.
    Szakembert találni nem könnyű, ráadásul a kis munkáért is túl nagy összeget kérnek.
    Torna: engem az ortopédiáról utaltak be, kezt ott. Pontosabban a körzetinél aki beutalót ad oda.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm :)
    Torna amikor az idegsebészeten feküdtem februárban, ott mondták a gyógytornát. Nálunk most nem adtak gyógytornára időpontot sehol sem, privátban is nehéz volt találni valakit. Most talán már könnyebb lesz.

    VálaszTörlés