2021. október 21., csütörtök

Befejezések

 Éhány napot az elkészült munkák befejezésére szánok.

Nem nagy darabok, de amikor elkészülök a hímzéssel, és nem rögtön adom oda , akkor belekerülnek a dobozba, és ott várnak, hogy mikor lesz belőlük valami.

Ennek nagyon egyszerű oka van. Borzaszóan nehezen szánom rá magam, hogy elővegyem a varrógépet, a másik, már új varrni való izgatja a fantáziámat, és elteszem a kivarrt dolgokat.

Na, most ennek akarok véget vetni és néhányat végleges formába önteni.

Készíteni akartam egy biscornut, de szerintem kevés anyagot hagytam, kértem a keresztszemes társaságtól ötleteket. A legkézenfekvőbb ötlet nem jutott az eszembe, doboztető lett belőle.

 A másik ilyen befejezett apróság, egy könyvjelző


Van még 2 illatpárna, már összevarrtam őket, csak a töltés hiányzik, remélem ma azok is elkészülnek.Új mintát kerestem a biscornunak, néhány öltés hiányzik, és jöhet az összeállítás. Hát ezzel egy kicsit csaltam, mert nem egyforma lesz a két oldala. A színe mintának csak egy részét varrom ki a hátuljára.

 

Ezek után egy titkos projektbe kezdek bele, úgy érzem nem lesz könnyű munkám, ezért is tologatom egy kicsit, de el kell kezdenem, mert nem leszek készen, és nagyon fontos a számomra az, akinek készítem, és határidőre kell. November végén már Nektek is megmutathatom.

 

Köszönöm, hogy nálam jártál.



1 megjegyzés:

  1. Szépek a munkáid nem unatkozol az elkövetkezendő hetekben látom! Kíváncsian várom mi az a nagy titok?

    VálaszTörlés