2022. május 7., szombat

 Itt vagyok, nem vesztem el.

Mióta haza jöttem a gyulai pihenésről, teljesen elvesztem.

Sok várt, és váratlan esemény történt, jó és kevésbé jó, ami miatt a blogolás elmaradt.

Elkészültek az ovis tarisznyák, az óvó nénik a szekrényben őrzik a búcsúztatóig. Szokás szerint a fotózás elmaradt, megpróbálok kérni tőlük.

Kis varrogatás is belefért az időmbe, de sajnos egyik sem tetszett, a bontás is sok időt elvett.

Van, ami készen van, van ami darabban várja a sorsát.

Hamarosan rászánom az időt / remélem rendeződnek a dolgok / és akkor jövök sok sok képpel.


Szép hétvégét Mindenkinek!





Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Olyan jó, hogy elmész pihenni! Én soha nem megyek és ez baj.

    VálaszTörlés
  2. Találtam egy hasznos blogot számotokra érdemes megnézni:
    http://zabtej.blogspot.com/2014/09/pudingporos-keksz-kihagyhatatlan.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Tej-Tojsallergia+(tej-++toj%C3%A1sallergia)

    VálaszTörlés