2024. január 5., péntek

Elmaradások

 Van úgy, hogy a karácsonyra tervezett hímzések még sem készülnek el időre.

Így jártam ebben az évben. Nagyon sok minden történt, ami az időmet és a kedvemet is elvette.

Képeslapokat akartam varrni, hisz minden évben saját készítésűt küldök a barátaimnak, ez most nem jött össze, kettő is van, ami csak részben készült el. Az egyiket tegnap este befejeztem, ma be is ragasztottam a keretbe, a másik még nincs készen.




Lesz még karácsony, addig a fiókban pihen. Durene Jones mintája saját festésű vászonra készült.

A másik ötletet a törpés pinkeep adta, a lányom kérésére arany szállal angyalt varrtam, ma már Ő is megkapta. Még szerencse, hogy ezt nem karácsonyra szántam.


 

 Egy félkész minta a keretben vár rám, ma este ismét előveszem, utána jöhetnek a tavaszi, húsvéti, anyák napi munkák.

Van egy tervem már jó ideje, most elhatároztam húsvétra el készítem/ legalább is szeretném.

A terítőt már megvarrattam, csak a hímzés hiányzik.

Köszönöm, hogy nálam jártál.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépeket alkottál! Lesz még időd ebben az évben is bepótolni ami esetleg elmaradt és készülni a következő ünnepekre ehhez kívánok jó egészséget Neked!

    VálaszTörlés