2019. augusztus 18., vasárnap

Búcsúzás


Egy nagyon kedves ismerősömnek a második csemetéje lépett abba a korba, amikor elköszön gyermekkora szeretett doktor nénijétől.
Az első alkalommal is tőlem kért búcsúajándékot természetesnek vette, most is egy általam készített ajándékkal köszönnek el Ági nénitől.

Összedugtuk a fejünket mivel köszönhetnék meg Ági néninek a szeretet, törődést, a nehéz percek megkönnyítését.

Én is ismerem személyesen Ági nénit, így kicsit könnyebb volt.
Végül maradandó ajándékok mellett maradtunk, de az édesség is kell.
A doboz ötletét Anikótól kölcsönöztem / köszönöm /.
A színek közösek  az ajándékokban, a tükör mintáját a zsepitartó sormintájából vettem ki.



Köszönöm, hogy nálam jártál

7 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves kollekció! Biztos az öröm :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez nagyon szép és tőled nagyon kedves!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép ajándék, bizonyára örül aki kapja!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándék!!! Az ötletet én is mástól vettem, ha jól emlékszem, MesJudittól... :) Tök jó, hogy mindannyian picit alakítunk rajta, a saját ízlésünkre formáljuk, mind szép, mind különleges!

    VálaszTörlés
  5. Biztos tetszeni fog annak, aki kapja.

    VálaszTörlés