2019. augusztus 25., vasárnap

Találkozás



Minden évben néhány napot nálam tölt a " fogadott unokám".
Most is így van ez, és kellemes meglepetésként öntapadós filceket kaptam Tőlük.
Gyorsan ki is próbáltam, mert néhány napja fejeztem be ezt a könyvjelzőt, plasztik kanavára hímeztem, a filcet ragasztóval akartam rögzíteni, de így sokkal gyorsabb és egyszerűbb volt.



A tegnap este nagyon jó volt, a Tisza parton a Szolnoki Szimfonikus Zenekar Party-Túra  sorozatának 4. részét  "A Tűz és a Víz Misztikuma"  néztük meg. A hangverseny különlegessége az volt, hogy
a zene mellett 7 kórus és táncosok közös előadásában hangzottak fel olyan művek, mint Händel Tűzijáték szvit -nyitány, Vízizene-2. szvit, Jenkins: Adiemus, Verdi: trubadúr Cigánykórus, hogy csak néhányat említsek meg.
Nagyon szép volt, szuper élményben volt részünk.
Jól el is fáradtunk, mert gyalog mentünk haza, olyan jó idő volt, nem is kellett egyikőnket sem ringatni.

Köszönöm, hogy nálam jártál

2 megjegyzés: