2019. október 20., vasárnap

Nem csak az idő......


....de én is megkergültem egy kicsit.
Mások már bőszen varrják a karácsonyi mintákat, én húsvéti tojást csináltam.
Még húsvét előtt varrtam ki a mintákat,és jól eltettem, hogy majd tojás lesz belőlük. Jól eltettem, most a pakolászásnál kerültek elő.
Gyorsan megcsináltam, nehogy megint a feledés homályába merüljenek.


A barátnőm kért egy könyvjelzőt,  gyorsan kellett, mert szerdán már vinné a megajándékozottnak.


Nagyon gyorsan szállnak a napok, mindjárt megint karácsony, azután ismét vége egy évnek.
Mi sem mutatja ezt jobban, mint az, amikor az unokákra nézek.




Délután a lányom és a nagyobbik unoka kivitték a játszótérre az unokatesót.

Nagy az egyetértés



Mikor kell labdázni? Fürdés után, lefekvés előtt .31. már 15 hónapos lesz, a nagy januárban 16.


Köszönöm, hogy nálam jártál.

7 megjegyzés:

  1. Aranyos a baba... jó volt nézni..és nagyon tetszik hogy a nagy fiú foglalkozik a picivel...
    Miért is kerülgéltél volna meg? most jött el az ihlet...és most került elő...ÁÁÁ sokat láttam már ilyet, én is varrtam már húsvétkor karácsonyi mintát..ép igy jött ki....és szerintem teljesen mindegy hogy ép mit készítünk, örömünk legyen benne,,,,Nemmmm?

    VálaszTörlés
  2. Tündér a kicsi unokád, bizony így vesszük észre hogy szalad az idő! Akkor már a jövő évi húsvéti készülődésed kipipálva, jöhet az idei karácsony:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, még azért csinálok húsvéti dolgokat, de csak jövőre :)

      Törlés
  3. Nem kergeség ez, hanem bölcs előrelátás :)
    Tündéri az unokád! :)

    VálaszTörlés
  4. Haha: húsvét. De miért ne?
    Tündériek a gyerekek!

    VálaszTörlés