2019. október 17., csütörtök

Nem olyan, mint ahogy elképzeltem

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de ha valami nem olyan lesz, amint ahogy elképzeltem, már a befejezés sem sikerül.
Nagyon megtetszett egy minta, igaz nem az eredeti színekkel varrtam ki, hát nem is olyn lett, mint vártam.
Leraktam a varrós asztalra, ide oda tettem, nem sok kedvem volt megcsinálni a végleges formáját.
Erőt vettem magamon a napokban, gondoltam filcre rávarrom, kirojtozom, a filcet pedig cikk-cakk ollóval körbevágom.
Na addig forgattam, nézegettem, hogy sikerült a szabást is elrontani, és egy kis nyomorék könyvjelző lett belőle.


Tanulság, nem szabad nagyon eltérni az eredeti színvilágtól, és a színátmenetes fonal nem mindig jó megoldás


Köszönöm, hogy nálam jártál

5 megjegyzés:

  1. Nem tudom, milyennek képzelted - nekem így is tetszik. De én nagyon szeretem a színváltós fonalakat :)
    Jó ötlet így könyvjelzőt készíteni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, a lányomnak is tetszett. A színváltós fonalat én is szeretem, szoktam is néha néha festeni magamnak, de ez valahogy nem nyerte meg a szívem csücskét, de majd megszokom.

      Törlés
  2. Talán azért van, mert ahogy láttad,az fogott meg...majd megbarátkozol vele...Én ezért igazán nem szoktam változtatni, mert attól tartok, hogy úgy már nem fog tetszeni.
    Szép hétvégét Éva!

    VálaszTörlés
  3. Két egyforma nincs és ez a jó, nagyon maximalista vagy magaddal.Nagyon szép hidd el nekünk:)

    VálaszTörlés