2021. január 21., csütörtök

Javítás

 Szemöldök kiszedve, az orr műtét sikeres volt.

Az előző bejegyzésben írtam, elégedetlen vagyok a hóemberek arcával. Nem hagyott nyugodni a gondolat, és tegnap kiszedtem a szemöldöküket, már ettől is vidámabb lett az arcuk, majd elő a süthető gyurmát és újabb, kisebb répaformákat csináltam, összesen 4 darabot, mert annyian lesznek.

Ezzel a pofikkal már elégedett vagyok.

Egy kicsit elméreteztem a 2 elsőnél az anyagot, ezért változtatok a befejezésen, de úgy voltam vele, akkor már legyen mind egyforma.


 

Most megint újabb dolgokba kezdtem bele.

A Fb indult egy SAL, nagyon megtetszett az első minta, a fonalakat már összeszedtem, most anyagot keresek hozzá. Kacérkodom a saját festés gondolatával. Az elkészítés nincs időhöz kötve, sőt az összes mintát sem kell kivarrni, ha nem akarjuk. Úgy gondolom mindet megcsinálom.

Meg van az egyes minták megjelenésének az időpontja, kíváncsi vagyok a folytatásra.

Láttam olyat, hogy csak egy részletet varrt ki a hölgy ebből a mintából, nagyon szép lett.

A másik amibe beneveztem a Keresztszemes társaságban egy nyereményjáték. Könyvjelzőt kell készíteni valakinek, a résztvevők megírták milyen témájút szeretnének kapni.

Feladta az illető hölgy a leckét,akit nekem sorsoltak. Majd csak áprilisban tudom megmutatni, nehogy lelőjem a meglepetést, ha véletlenül ide téved.

A félbemaradt dolgaim megint tolódnak egy kicsit, de nem adom fel a befejezés tervét 😄

 

Nagy az öröm, mert egyre jobban érzem magam, már ülni is tudok, egyre hosszabb ideig.


Köszönöm, hogy nálam jártál


1 megjegyzés:

  1. Örülök hogy már ilyen aktív vagy ez jelzi hogy már jobban vagy. További jó varrogatást kívánok:)

    VálaszTörlés