2021. január 22., péntek

Köszönet

 

Olyan vagyok mint az okos lány, ülök is meg nem is.

Kicsit nehezen, de csak sikerült megvarrni a zsepitartót a szomszéd asszonyomnak, aki a szurikat adja be már 2 hete.

Ezzel köszöntem meg a fáradozását.

Lassan haladtam vele, hisz az ülés  is fáj még , de szerencsére nem mindig, egy darabig egészen jól megy.

Már nagyon unom, tudom, nyavalygok itt, de nem vagyok én ehhez szokva, ehhez a semmittevéshez, korlátozott mozgáshoz.

Remélem 1 hónap múlva már csak rossz emlék lesz.


Köszönöm, hogy nálam jártál


3 megjegyzés:

  1. Klassz lett a zsepitartó, biztos örülni fog a kedves szomszédasszony!
    Örülök, hogy gyógyulgatsz!

    VálaszTörlés
  2. lényeg, ha lassan is, de gyógyúlsz..Jobbulást.Szép a zsepitartó...!

    VálaszTörlés
  3. Aranyos tőled ennek a sok ajándéknak az elkészítése!

    VálaszTörlés