2011. július 1., péntek

  Nagy öröm ért tegnap. Napsugár díjat kaptam, pedig most elég lusta voltam, nem sűrűn jelentkeztem. Mentségemre szolgáljon,élveztem, hogy nem kell időre mennem, nem kell izgulni, hogy minden belefér-e az időmbe, vagyis, milyen lesz, ha már ténylegesen nyugdíjas leszek. Közben a kolléganőimnek is készítettem ajándékot, ne csak Ők köszönjenek el tőlem, én is megleptem őket, ha ránéznek, jussak az eszükbe.

Köszönet

Díjat kaptam az " Érzések és hangulatok írójától, Évától.
A díjat nagyon szépen köszönöm, nagy örömet szerzett vele.



A díj szabályai:
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küld tovább 12 blognak ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.

Én ezt a díjat a következő blogok íróinak adom tovább sok szeretettel:

Szarvas Mici
Ari
Van varrógépem,de kézzel varrok
Blauer kézimunka Cserny Laura
gizuszappan
Harmóniában az élettel
Huligánlány Cili textiles csacskaságai
Horgo-blog
Kotyvasztó
Mák világa
NeNcsi kreatívkodásai
Német nyelvleckék újrakezdőknek
Jó pihenést kívánok mindenkinek a nyárra és sok-sok új ötletet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése