2012. július 15., vasárnap

Levendula párnácskák

Nem tudom Ti hogy vagytok vele,de engem már megviselt ez a nagy meleg. Szeretem a nyarat, a napot, a vizet, de ez már sok volt a jóból. Még az öltögetés sem ment úgy, ahogy szerettem volna. A lakásom összes ablaka délre néz, délután 13-tól este 19.30-ig betűzött a nap, csak lehúzott redőny mellett lehetett megmaradni.
Mint tudjuk, az ember lánya nem olyan mint a vakond, legalább is én nem látok a sötétben, villanynál pedig nem szívesen varrtam. Na, azért nem ilyen vészes a helyzet, hisz a naptárammal is haladok, még ha lassan is.
Ezeket a levendulapárnákat rendelésre készítettem.




Csináltam még két könyvjelzőt is, de még a filcalapra  rá kell dolgozni őket, ha elkészültek mutatom.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, jó a szín összeállítása is:)
    Tetszenek!:)

    VálaszTörlés
  2. De belejöttél!
    Nagyon szépek lettek!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a párnácskáid! Harmonikus, szép színösszeállítást készítettél! :)
    Én is vakondként éltem itthon a hőségben... szerencsére a munkahelyem klimatizált... :)

    VálaszTörlés