2012. szeptember 15., szombat

SORSOLTAM!

Ma már jó sokat dolgoztam, pihenésképpen kisorsoltam a nyertest.
20-an jelentkeztetek a játékra, köszönöm, mindenkinek nagyon örültem.
Mi mindenre  jó az ajándék doboz? Nem régen kaptam Erdős Évitől egy PIF játékban ezt a gyönyörű dobozt, mindig ebbe tettem bele annak a nevét, aki jelezte, hogy szeretne játszani.


Mivel én egyedül élek, a saját kis kezemmel húztam ki a nyertes nevét. Azt a pillanatot is lefényképeztem, de olyan bénán sikerült, hiába próbálgattam, ezért úgy döntöttem, ezt a képet kihagyom.


Higgyétek el, nem csaltam.
Na, nem csigázom tovább az érdeklődéseteket, a nyertes táááádááám:





Gratulálok Anik, kérlek írd meg a címedet, hogy el tudjam küldeni az ajándékot.

A többiek se csüggedjenek, lesz még játék máskor is.

9 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm!!!!!!!!!!!!!!! De jó!!!!! De boldog vagyok!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a játékot!Gratulálok a nyertesnek!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok a nyertesnek, köszönöm a lehetőséget, hogy játszhattam.

    VálaszTörlés
  4. Aniknak gratulálok, Neked pedig köszönöm a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen a játéklehetőséget! Anik! Szívből gratulálok!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a játék lehetőséget és gratula Aniknak!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm, hogy lehetőségem volt játszani! Gratulálok a szerencsés nyertesnek!

    VálaszTörlés