2012. október 26., péntek

Új és folyamatban lévő munkáim

Már egy ideje nem jelentkeztem, pedig varrogatok, csak nem olyan ütemben, ahogy szeretném.
Ez egy kész munka, csak még nincs formába öntve, de már alakul:


Ebből egy doboz teteje lesz,  még egy pici hiányzik belőle, majd a kész dobozt  is megmutatom



A naptárammal is készülgetek. Az már biztos, hogy nem leszek vele készen, de jó lesz ez a következő évben is, még szerencse, hogy napok nincsenek rajta.





A nyáron maradék anyagokra varrtam néhány gyerek könyvjelzőnek való mintát. A kis pingvineset elkérte az unokám. Az első tanítási napon néhány osztálytársa meglátta, és nagyon megtetszett nekik.
Milyen egy nagymama? Megígértem, karácsonyra mindenki kap egy könyvjelzőt, de akkor már a tanító nénik sem maradhatnak ki.
Szóval nem unatkozom.

5 megjegyzés:

  1. De szép az a hímzett karácsonyfa:) Biztos nagyon fog örvendeni neki aki kapja:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket készítettél! A fenyő is különleges, és a doboztető is nagyon tetszik! Milyen fonallal hímezted?
    Jó neked, hogy haladsz a SAL-lal is! Én megakadtam vele - de talán majd jövőre... igazad van, minden évben előjönnek ugyanezek a hónapok :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hímzőszakkörben, ahova járok Margó adta /http://unikat-vizu.blogspot.hu/, valamilyen külföldi fonal. Olyan kedves, nem csak segítséget ad, de a fonalait is meg szokta osztani velünk. természetesen a maradékot mindig visszaadjuk.Ez 3 árnyalat, kettő belőle színátmenetes. a kéred, megkérdezem Tőle a fonalak nevét, és azt is, honnan rendelte.

      Törlés
    2. Köszi!
      Nem, akkor bonyolult :)
      Egyébként is sok szép fonalam van, csak mindig rácsodálkozok egy újabbra :)
      Jó tanítómestered van... :)

      Törlés
  3. Hűha, sokat öltögettél! :) Biztos hamar kész lesz a dobozod is, hisz alig hiányzik belőle:)
    Én is már 2 éve öltögetem a naptáramat, de még nem vagyok kész!
    Puszillak!

    VálaszTörlés