2013. február 26., kedd

Egy kicsi tél, egy kicsi tavasz

Remélem már vége a télnek, hisz  csak 3 nap, és itt a március.
Én mégis egy téli képpel kezdem. A szakkörben mutatta Margó ezt a mintát, rögtön beleszerettem. Mire készen lett, vége a télnek. Sebaj, kivasaltam, és így kerül a szekrénybe. Amikor ismét a havat várjuk, bekeretezem, és felkerül a falra. Addig szép álmokat képecske.


"Ismétlés a tudás anyja", mondja a közmondás. Szeptembertől új bökögető társaink lettek, és szerették volna megtanulni a hardangerezést, mi régiek pedig átismételni.
Ezt a mintát már kétszer megcsináltam, az első illatpárna, a második gyűrűpárna lett. Most a virág díszítés nélkül készítettem, és törtem a fejem, mi legyen belőle.
Szerintem senkinek nem lesz meglepetés, ha azt mondom, dobozt csinálok belőle:))))
Nem tudom, milyen anyaggal vonjam be , ami illik a sárga középhez. Hiába nézegettem az anyagokat, igazából semmi nem illik hozzá azokból, amik vannak itthon.  Kénytelen leszek holnap meglátogatni a méterárú boltot.Ötletet szívesen fogadok.


Szegény kis békám alig bírja tartani:))

1 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon jó ez a téli kép! ... és a színeket is jól raktad össze!
    Anyagra nincs ötletem... remélem, találtál! :)

    VálaszTörlés