2013. március 9., szombat

Születésnapi játék





Már jeleztem, hogy a blogom 2 éves lesz ebben a hónapban. Napra pontosan nem tudom mióta írom, de nagy örömöt okoz nekem.
Köszönöm mindenkinek, aki megtisztelt azzal, hogy nyomon követi a bejegyzéseimet.
Köszönöm a barátságokat, amelyek a blogon keresztül alakultak.
Szeretnélek megajándékozni Benneteket / illetve 2 szerencsés nyertest, ezért játékot hirdetek.



Mit készítettem belőle?  2 tippet írjatok, egy nagy és egy kicsi valamit csináltam.

Feltétel:
-Hagy itt egy bejegyzést
-Ha megosztod az oldaladon, megköszönöm

Sorsolás: Március 24. -én 22 órakor.

Jó játékot, és kellemes hétvégét

33 megjegyzés:

  1. Boldog Blog-szülinapot!!! Blogolj még nagyon sokáig a sajátod és a mi örömünkre!!!!

    Szerintem valamilyen tűpárna készült a kis hímzésből!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, a kicsiből tűpárna, a nagyból....ö.... nagy tűpárna :))) vagy...... doboztető!!! :)

      Törlés
  2. Boldog Blogszülninapot:) Szerintem is tűpárna.

    VálaszTörlés
  3. Szia Éva!
    Én már egyszer hagytam megjegyzést... nem tudod, hová lett? Spamnak minősíttettem??? :(
    Azt írtam, hogy doboztető, és ollóőr vagy tűpárna...
    Ha megtalálsz a spam-ek között, mondd neki, hogy nem vagyok az, jó?! :)
    Én is örülök, hogy blogolsz! Szeretlek látogatni :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a kedves szavaidat. Nem találtam meg az előző bejegyzésedet a spam között sem. Biztosan megette a kisgömböc:)))) Egyszer már volt ilyen, akkor Erdős Évié tűnt el.

    VálaszTörlés
  5. szia!
    nagyból dísz-pinkeep! kicsiből logó dísz, akár ollóőr is lehet!
    boldog blogszülinapot!

    Éva

    VálaszTörlés
  6. Szia Éva!
    Hát persze, hogy jövök Hozzád játszani! :)
    Szerintem az egyik doboztető , a nagyobbik, a kicsi pedig tűpárna vagy ollóőr, de lehet mindegyik dísz is :)
    Lehet, hogy a nagyobbik is lógó dísz! Mivel úgy tűnik két oldala van :) Na most aztán jól megkevertem magamat! :)))
    Szeretettel gratulálok a 2 éves blogszülinaphoz! A blogodnak köszönhetem, hogy Rád találtam:)Nagyon szerencsés vagyok, hogy megismerhettelek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy itt vagy, már vártalak:)))

      Törlés
  7. Boldog blogszülinapot!
    Szerintem a nagy lehet doboztető, vagy esetleg könyvborító, a kicsi tűpárna, vagy könyvjelző.
    Erzsi

    VálaszTörlés
  8. Én is szeretnék jönni :) A nagyból szerintem, biscornu készül, a kicsiből pedig egy ollóőr.

    VálaszTörlés
  9. ... köszöntelek a 2. éves évforduló alkalmából és további sok sikert kívánok és örömöt a blogodban ! Már előttem leírták : a kicsi az ollóőr , a nagyobb pedig biscornu .

    VálaszTörlés
  10. Tetszik a blogod, a kitartásod, hogy folyamatosan tudod csinálni. Ha egy anyagból egyfélét készítenék, akkor biscornura szavaznék, ha vegyíted biscobud kinézete van a dolognak!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm, hogy velem játszol

    VálaszTörlés
  12. Kedves Éva! Boldog születésnapot a blogodnak.
    A nagyból biscornut tudok elképzelni, a kicsiből ollóőrt vagy pinkeepet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdvözöllek nálam, köszönöm a jókívánságot

      Törlés
    2. Üdvözöllek nálam, köszönöm a jókívánságot

      Törlés
  13. Gratulálok szeretettel! Köszönöm a játéklehetőséget.
    Biscornu és ollóőr a tippem :)

    VálaszTörlés
  14. Boldog blogszülinapot!
    Nagyon szép mintát és színt választottál!
    A tippjeim: kicsi ollóőr, a nagy biscornu vagy könyvjelző.

    VálaszTörlés
  15. Gratulálok, leld sok örömöd a blogodban!
    Írhatnám én is azt a tippet, amit a többiek (szerintem eltalálták) a változatosság kedvéért én most kiskönyvjelzőt és nagykönyvjelzőt tippelek:)

    VálaszTörlés
  16. Biscornu és ollóőr;-)
    A minta nagyon tetszetős!
    Emőke

    VálaszTörlés
  17. Köszöntelek nálam, örülök, hogy játszol. Nagyon tetszik a blogod, gyakran nézelődöm Nálad.

    VálaszTörlés
  18. boldog blogszülit!
    gondoltam megvárom míg a többiek tippelnek, aztán jövök én is :)
    biscornu és tűpárna, vagy ollóőrre tippelek

    VálaszTörlés