2013. április 26., péntek

Nagy kérdés?


Tegnap reggel, ahogy mentem dolgozni, megállított a postás, hogy csomagot hozott, nem fér be a levélszekrényembe, ezért jó hogy találkoztunk.
A feladó csak ennyi volt " Vajon tudod?
Izgatottan vártam, hogy beérjek a munkahelyemre, és kibonthassam. Egy gyönyörű dekupázsolt dobozt találtam , benne fonalak és fincsi teák, egy kis levéllel, aláírás Jucus.
Nem értettem, hogy miért kaptam, mivel szolgáltam rá.
Gondoltam, este majd egy emailben megkérdezem Jucustól, hogy milyen apropóból kaptam. Itthon utána néztem, de a feladási hely nem egyezett.. Még egyszer elolvastam a levelet, és egy mondat megkapta a figyelmemet. Köszönöm az eddigi türelmedet.
Csak nem Zsulya Judit a feladó?
Ő ugyanis tagja annak a születésnapi láncnak, amit Rita indított, és egy csoportban vagyunk. Sajnos beteg lett az édesanyja, így kisebb gondja is nagyobb volt annál, mint, hogy ajándékokat gyártson. Majd egyszer jött a közös oldalon egy levél, hogy minden rendben, majd pótolja az elmaradását. Ezért gondoltam azt, talán Ő a küldő, bár a lakhely itt sem stimmelt pontosan, de más ötletem nem volt.
De most megint elbizonytalanodtam, mert írtam Neki, amiben megköszöntem, de semmi reakció.
 Esetleg tudtok segíteni, és ír nekem akitől ezt a gyönyörű dobozt, fonalakat és nagyon fincsi teákat kaptam?



 A harmadik teát már megittam, és a levél is hiányzik a dobozból.

1 megjegyzés:

  1. Igen, ő küldte, ma jött meg az én ajándékom, és ugyanilyen tea volt a dobozban! :)

    VálaszTörlés