2013. augusztus 7., szerda

Csengetett a postás

Már tudtam, hogy hamarosan csenget nálam a postás, de ennyi gyönyörűségre nem számítottam.
Amikor mutattam, hogy Lee-től milyen kittet kaptunk a szakkörben, Beáta írta, hogy Neki is van egy mintája, és szívesen elküldi nekem, csak írjam meg  címemet.
Ma megérkezett a csomag, és én csak ámultam, és bámultam.


Így egyben.


Ezek a minták


4 gyönyörű újság. Azt írta Beáta, ha nem tetszik, ajándékozzam el őket, de én "hörcsög" vagyok / meg nagyon is tetszenek /, megtartom magamnak.



Ezek pedig olyan minták, amikhez a hímzővászon, és a fonalak is meg vannak.

A sors érdekes játéka, hogy Beának ma van a születésnapja, és én lettem a megajándékozott.
Beáta, nagyon szépen köszönöm, és itt is nagyon Boldog születésnapot kívánok.


3 megjegyzés:

  1. Gyönyörű kit-eket kaptál!
    Aztán mindet elkészíteni ám! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Beveszem a következő 3 éves tervbe, vagy csak öt éves volt?:))

      Törlés
  2. Oh, köszönöm ezt a gyönyörű csokor tulipánt!
    Örülök ha tetszenek. Jó lesz látni ha valamelyik készül. Az újságokat csak úgy lapozgatni is jó.

    VálaszTörlés