2013. október 28., hétfő

Ajándék készítési láz

Egy ideje csendben vagyok, de nem lustálkodom. Néhány névnap, születésnap lesz hamarosan amire ajándékot készítek, és hát a KARÁCSONY!
Ezek a képek még csak az előkészületekről szólnak, hisz sem kimosva, kivasalva nincsenek, és majd csak ezután kapják meg végső formájukat.
Már tudom, hogy mi lesz belőlük, legközelebb úgy mutatom meg őket, amikor már készen lesznek.
Lássuk a képeket:










Miközben ezeket varrtam, nagyon szenvedtem. Nem a varrástól, hanem a fogamtól.
Végre elkészült alul - felül minden, de fáááááááááááj, nem győzök visszamenni az orvoshoz.
Lassan már alakulok, mert a pépes ételről áttértem a csipegetős módszerre.
DE valami jó mégis van benne, fogytam, ami jó dolog lenne, ha nem járt volna mellé a fájdalom.
 Nem is vagyok telhetetlen ugye, ne legyen fájdalom, de csinosodjak is.Azt mondják, kitartás, állítólag már csak 1 - 2 hónap, és tudok enni, mintha a sajátjaimat használnám.
Beszélni is alig tudtam, el tudjátok képzelni, hogy örült neki a családom / de már vége, a nyelvem ugyanúgy forog, mint előtte, hihihi

3 megjegyzés:

  1. Sok kitartást kívánok, ezek szerint a nehezén azért már túl vagy. Igazán kíváncsi vagyok, milyen végső formát kapnak a kis minták!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, nagyon rossz lehet! Hála Istennek, én ezzel még nem küzdök! :)
    Szerinted miért van az, hogy mi nők a fogyást mindig pozitív mellékhatásként értékeljük? :)))
    Nagyon szépeket alkotsz, sok gyönyörű apróság lesz belőle, tuti! :)
    Sok erőt Neked, egyre jobb lesz minden nap! :)

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom a fogászati problémákat! Én húzom az orvoshoz menést, mert félek.
    Kíváncsian várom miből mi lesz.

    VálaszTörlés