2013. november 27., szerda

Csomag

Izgatottan vártam ma a postást, hisz kedves barátnőm Évi elárulta, hogy ma meglepetésben lesz részem.
Sejtettem, hogy miért, hisz egyszerre születtünk / csak egy napon, hahaha /. Nem jött a postás, hiába vártam. Már Évivel is chateltünk, hogy semmi. Az előbb megszólalt a kapu telefon, egy szenzori hang ezt mondta : Posta!
Itt van, megérkezett. Gyertek gyönyörködjünk együtt.
Húúúúúúúúú, de izgatott vagyok.


Itt még becsomagolva


Már kibontottam, és alig jutottam szóhoz a meglepetéstől. Ennyi csodálatos dolog, és tudom, hogy nem csak igényes munka, de nagy szeretettel készült, mert Évi a szívét is beletette.


A képeslap mellett egy szép vers is lapult, azt majd a végén leírom.


Egy alma formájú mécsestartó, és egy csodálatos receptkönyv a karácsonyi finomságoknak.

 Egy nagyon szép karácsonyi anyag, ebbe volt beleburkolva a receptkönyv. Egy adventi zsákocska az unokámnak Rudolf csokival, a másik zsákocska a csokoládéval az enyém, és két karácsonyi alma. Majd a karácsonyi asztalt díszítik más apróságokkal együtt.
Most pedig jöjjön a vers:

" Kívánok örömet, derűt, boldogságot,
otthonodba békét, kertedbe virágot!
fejed fölé Napot, csillag tengereket,
köréd tiszta szívű embereket"
Lábad alá utat, biztosan járhatót,
szívedbe éneket, magasba szárnyalót.
Ajkad köré mosolyt, lélek melengetőt,
múltat, jelent, jövőt, egyként szerethetőt!
Szemedbe sugaras szivárvány fényeket,
melyek megláttatják a rejtett lényeget!
Újult erőt adó öröm telt perceket,
Így kívánok boldog születésnapot
Neked!"

Évikém, köszönöm szépen ezt a sok csodálatos ajándékot. legjobban a barátságodat köszönöm. Bár még nem találkoztunk, de én bízom benne, hogy a jövő év azt is elhozza nekünk.

11 megjegyzés:

  1. Nagy nagy szeretettel Neked! <3 Legyen sok örömöd bennük! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves ajándékok! Kincs az ilyen barátnő!

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ajándékokat kaptál Éva!
    Még egyszer Boldog szülinapot!
    Jól látom, hogy egy Ódri féle receptes könyv van a képen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, hogy ki csinálta, bár Év jelezte, hogy ezt nem Ő készítette, de megkérdezem Tőle

      Törlés
    2. Bizony Ódry féle receptes könyvet kapott! <3

      Törlés
    3. Annyira szeretem Angi munkáit, gyönyörűek, egyediek!

      Törlés
  4. Nagyon szép ajándékokat kaptál. Boldog születésnapot!

    VálaszTörlés
  5. Veled örülök!... ééééés BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT KÍVÁNOK!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog születésnapot!Milyen szépséges ajándékok!!

    VálaszTörlés