2013. december 1., vasárnap

Mérges vagyok

Megakartam változtatni a fejlécem képét, és mindegyik kép amit választottam olyan kicsi, és annyira idétlenül néz ki.

Azért alkottam is. Egy kedves Ismerősöm kérésére készült ez a doboz.
Ez egy parafadoboz, és az alján van egy perem rész. Akárhogy próbáltam az anyaggal eltakarni, mindig olyan csúnya, ráncos lett, így egy kis sújtás díszt kapott.




A teteje szépen illeszkedik rá, de most látom, kicsit csálén sikerült rátennem. Másik képet már nem tudok csinálni, mert már a tulajdonosnál van.

6 megjegyzés:

  1. Szép lett!
    M, mint ... Melinda? :)
    Áldott adventi időszakot kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű a hímzésed! A doboz is nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Fejléc: idétlen. Nagyon kedves! Szerintem.
    Tündériek az angyalkáid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fejlécre több képet is próbáltam, azokat találtam idétlennek. Szerintem ez most jó. Nem így gondolod?

      Törlés