2014. november 20., csütörtök

Egyveleg

Ma lettem készen ezekkel az ajándékokkal.
Azért merem megmutatni, mert akik kapják ritkán nézik a blogomat, legalább is most ebben reménykedem.


A receptfüzet mintáját a pinteresten találtam, ezt a barátnőm kapja


A borkötényhez a Facebookon kértem segítséget, sokan segítettek, amit köszönök, végül Ildikó mintája mellet döntöttem, nagyon megtetszett, az időm is kevés volt, meg nem akartam pl. Télapós mintát.
Nála a betű más volt, a barátnőm férje István. Kicsit variálnom kellet a betűn, mert az I hiányzott a minták közül, egy J lett megkurtítva.

A Facebookon nagyon sok hajócsipkével készült munkát láttam, egyik szebb mint a másik.
Én is megpróbáltam, de nem sikerült és elment a türelmem és a kedvem tőle.
Vera gyönyörű angyalkákat készített. Írtam Neki, hogy nekem is van két horgolt angyalkám, ajándékba kaptam őket az angyalka gyűjteményembe. 
Megígértem, hogy megmutatom őket.

Kedves Vera, íme az angyalkáim. Nagyon sok fajta van közötte, még olyan is, amelyik a rondaságától szép és különleges. De van olyan, amelyiket egy búcsúhelyről kaptam, olyan is amelyik Rómából érkezett.
Az elsőt egy volt óvodásomtól kaptam már nagyon régen, akivel egyszerre van a születésnapunk.

 






A középső üvegangyalkát a blogos barátnőmtől Évitől kaptam, akivel szintén egyszerre van a születésnapunk, és Ő is angyal gyűjtő. 







Ezt a kis borzas angyalkát akkor kaptam, amikor 3 évvel ezelőtt nyugdíjba mentem, és Szarvas Mici kisfia is elballagott a csoportommal az oviból.



Hát Ők az én angyalkáim, még van egy ici-pici fejecske a pénztárcámban.
Már nem is számolom Őket, de több mint 70 -en vannak.

8 megjegyzés:

  1. Az angyalkáid, főleg egyben rendezve CSODÁSAK!
    A készített ajándékok pedig nagyon kedvesek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Én is mindig szívesen nézelődöm Nálad, hisz olyan csodás dolgok kerülnek ki a kezed alól. A más jellegű írásaidat pedig élvezet olvasni :)

      Törlés
  2. Szép ajándékokat készítettél, aranyos a receptfüzet, és köszönöm, hogy pont ezt a borkötény-mintát választottad! :)

    Az angyalkák pedig fantasztikusak, egyik édesebb, mint a másik! :) A kis borzas meg egyenesen angyali! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is köszönöm. Mindig szívesen nézelődöm Nálad. Több általad megosztott minta kivarrásra vár, hisz elmentettem őket.

      Törlés
  3. Nagyon szépek a munkáid, amiket készítettél...
    DE AZ angyal gyűjtemény. nem semmi...
    Majd még gondolkodom mit tehetek az ügy érdekébe...
    Köszönöm hogy megmutattad...
    Itt a hétvége... jó pihenést kivánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, írtam emailt.
      Neked is jó hétvégét :)

      Törlés
  4. Szépek az ajándékaid
    Az angyalkáid tüneményesek :) Hát felüdülés nézni is őket. Amint rendbe jöttünk, én is lefotózom az enyémeket Neked. Puszillak: Éva

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép ajándékokat készítettél. Különösen a recept füzet tetszik. Aranyos rajta a kis kukta lány. Az angyal gyűjteményed is nagyon szép.

    VálaszTörlés