2015. május 3., vasárnap

Varrogattam, de nem xszemest

Kicsit megcsömörlöttem a sok egyforma minta varrástól, pihenésképpen néhány elmaradást igyekeztem befejezni. Még karácsony előtt szabtuk ki az edény, illetve fedőfogókat, azóta pihennek a varrósdobozban. Ma délután nekiduráltam magam és megvarrtam. Hát, ezen is van még javítani való, nem véletlenül tettem rá a fedőfogót a kesztyűre ott az ujjánál. Megnéztem amit vettem anno, ott is húz egy picit. Na jó... az enyém jobban. Majd a következő jobb lesz. Mindjárt folytatom tovább a varrást, azt is megmutatom ha elkészült, addig meglepi 



3 megjegyzés:

  1. nem csodálom... ez jót tesz a lelkednek, hogy most mással vagy elfoglalva... Jó varrogatást! és szép hetet...

    VálaszTörlés
  2. Csini lett. Képzeld nekem sincs kedvem mostanában a hímzéshez.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó színe van ennek az anyagnak, és szerintem teljesen jól elkészítetted! Ha már letakartad a (szerinted) hibás részt, akkor miért árultad el? :))))
    Kitartást a hímzéshez! :)

    VálaszTörlés