2015. július 19., vasárnap

A mai ebéd

Az elmúlt héten az unokámmal nyaralni voltunk a barátnőméknél.
Nagyon jól éreztük magunkat, kár, hogy olyan hamar elszállt az idő, de sebaj, ősszel ismét találkozunk.
A sok szép emlék mellett sok finomsággal megrakodva tértünk haza.
A mai délelőttöm az elrakással telt el, kerültek finomságok üvegbe, fagyasztóba. Többek között zöldbabot is hoztam. Kaptak belőle a lányomék is, de a maradékot télire eltettem, illetve csak egy részét.
A nyaralás ideje alatt nem nagyon voltam gép közelében, de tegnap este megnéztem, miről maradtam le.
Nagyon szeretem nézegetni a főzős blogokat és találtam egy receptet Itt, Gizinél
Amíg pucoltam a többi babot, uborkát raktam el, egy kevés lecsót is, közben elkészült ez a finomság is.
Mivel a csirkemellnek csak a húsa kellett, gyorsan főztem holnapra egy kis - a változatosság kedvéért - tejfölös zöldbablevest, amit megszédítettem a melle csontjával.
A zöldbabos tejszínes csirkemell nagyon finom lett. A kakukkfű és a citrom együtt, háááááááááááát az valami fantasztikus.
Köszönöm szépen Gizinek ezt a finom receptet, tuti, hogy gyakran fogok csinálni.


A pohár citromos sör is illett hozzá

3 megjegyzés:

  1. A jövő héten kipróbálom én is, meg vagyok győződve róla, hogy nagyon finom! :)
    Örülök, hogy jól telt az elmúlt hetetek, biztos jót nyaraltatok és sok élménnyel tértetek haza! :)
    Nagyon klassz a fejléced, tetszik!
    Nálunk is nagyban a nap része az eltevésekkel telik el! :) Ilyenkor néha nem bánnám, ha kisebb lenne a kert. Pedig mindig osztogatom a gyerekeimnek is, mégis sok.
    Puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Ha ízlik éljen! Jól is néz ki!
    A sör éljen! Az is jól néz ki.
    Eltenni nagy meló, gratulálok.

    VálaszTörlés
  3. Kár, hogy a zöldbabot csak én szeretem, és külön magamra nem főzök... :( Nagyon ízletesen néz ki! :)

    VálaszTörlés