2015. augusztus 7., péntek

Rum-aromás ajándék

Már többször is említettem, hogy február óta kínlódom a derekammal, csípőmmel.
Holnap megyek az utolsó fizikoterápiás kezelésre / bár nem használt, de a a hölgy aki a kezelést csinálta nagyon aranyos, mindent megtett a gyógyulás érdekében, nem rajta múlt a sikertelenség.
Nem is olyan régen mutattam a rumaromával színezett fonalat és farkasfogat. Ezekkel készíttettem Neki ezt a könyvjelzőt.




Emőke mostanában gyönyörű  fonalakat festett, kedvet kaptam Tőle én is. Nagyon kevés időm volt, kicsit elkapkodtam, nem igazán úgy sikerültek ahogy szerettem volna, főleg a vászon darabkák / azokat most nem is mutatom /, de nem adom fel.
A házunk előtt rengeteg menta van, gondoltam, kipróbálom én is.
Kettőt is festettem, de másodszor hígítottam a festőlén, lehet, hogy egy kicsit többet a kelleténél? Elég érdekes színe lett.
A másik két fonal a bodzabogyótól kapta a színét. Kivételesen nem színátmeneteset akartam, mégis úgy sikerült.



Folytatás következik
Köszönöm, hogy benéztél hozzám

4 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a rumaromával hímzett könyvjelző!
    A festéseid szintén. Szépek, kellemesek.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a könyvjelző!!!!
    A fonalaid is jól sikerültek, a zöld tetszik a legjobban :)))))

    VálaszTörlés
  3. Szép , kellemes színek... szép ajándék...Kellemes hétvégét!

    VálaszTörlés
  4. Wow! Nagyon szépek ezek a színek (is)!
    A könyvjelző is nagyon jól sikerült munka, biztos örömet okozott!
    Kívánok mielőbbi teljes gyógyulást!

    VálaszTörlés