2015. november 30., hétfő

Szalaghímzés

Sokkal ritkábban dolgozom ezzel a technikával, de most erre volt igény.
Tegnap délután lettek készen, még forró mindegyik.


Anya és lánya kapják, itt még nincsenek rajtuk a láncok. Lehetett választani, hogy organza szalagra, vagy láncra szeretnék, az utóbbi győzött




Ez a tükör egy kis hölggyé lesz



Egy  nyár és egy  ősz színtípusú hölgyeknek  próbáltam összeválogatni a színeket, valami ilyesmiket találtam az interneten, remélem nem tévedtem nagyot.

Szeretném a véleményeteket kérni: hogy jobb körbe zsinórral szegve mint az elsőn, vagy anélkül?




Mennyivel másabb a napfénynél  készült kép, mint a villanyfénynél készült


Köszönöm, hogy benéztél hozzám





3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a szalaghímzéses ékszerek!
    Mindkét doboz tetszik, de én a zsinór nélkülit választanám... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Szokták mondani: kinek a pap, kinek a papné... Ha már választani kellene, nekem a zsinóros jön be.

    VálaszTörlés