2016. január 9., szombat

Már megint.......



......beleestem abba a hibába, amit többször megfogadtam, nem csinálok egyszerre több mindent, befejezem amit elkezdtem, és azután jöhet a következő.
Belekezdtem.
Készítettem egy határidőnapló borítót, a hímzés készen van, de nem állítottam még össze.


Tavaly beneveztem egy SAL hónapokba, néhány már el is készült, illetve a kivarrásig eljutottam, a januárt ma csináltam meg a végleges formájára.

Az egyik keretszemes csoportban a FB  tombolás játékot hírdettek,  mindenki nyer, aki küld valamit.
Egy tűpárnát és ollóőrt készítek, itt tartok:


Tudom, hogy nem sok látszik még belőle, de remélem szép lesz.

A menyemnek holnap lesz a születésnapja, még ma csinálok valamit, azt még nem árulom el, hogy mi lesz mert néha beszokott kukkantani.

A SAL évszakokkal sem vagyok még készen, pedig júliusban lejárt. Van olyan hímzőtársam, aki két hónap alatt az összeset megcsinálta, az én tűm sajnos nem ilyen turbó, vagy szétaprózom magam?
Lehet :(

Annyi bátorságom még nincs, hogy valami nagy munkába, ilyen készletbe kezdjek bele, de talán egyszer eljön annak is az ideje.
Majd nem azt írtam, hogy nincs is ilyenem, de eszembe jutott, hogy kaptam én ajándékba Beátától olyat is hogy mintaív, anyagra nyomtatott minta, van amihez fonal is van, csak eltettem jó helyre.
 Na utána nézek.
Vannak elképzeléseim, kíváncsi vagyok mi lesz belőlük.
Pl. a mobilom "kabátja" már nagyon viharvert, az anyagot már előkészítettem, remélem hamarosan megfelelő mintát is találok hozzá.
Szóval a tervek szaporodnak.

Köszönöm, hogy nálam jártál



2 megjegyzés:

  1. A borító még csak kézzel öltögetve, de már most látszik hogy szép lesz.
    Kezdjél bátran nagyobb munkába, az sem baj ha félre teszed időnként.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, igyekszem minél hamarabb véglegesre varrni
    Erősen gondolkodom rajta, bár egyik másiknál, ami tetszene az ár visszatartó erő :(

    VálaszTörlés