2016. október 31., hétfő

Próbálkozás


Néhány napot a lányoméknál voltam. Végre itt az őszi szünet, és elhoztam az unokámat egy kis örömködésre.
Ma reggel csodálatos napsütésre ébredtünk, kimentem a kertbe, /Verától megirigyelve - ez csak tréfa - a szép képeit én / is csináltam néhányat, olyan gyönyörű volt minden.








Gránátalma bokor

Közelről


Nem a legjobban sikerült, túl világos lett és nem is látszik rendesen, de rengeteg toboz van rajta.








A szomszédház falán a vadszőlő. Egyszerűen nem tudok betelni az ősz színeivel.


Egy kisebb gránátalma bokor






Néhány rózsabokor.
Amiért igazán fényképezni kezdtem, az a szőlőn egy gyönyörű pillangó.
Annyira érdekes volt nézni, ahogy szívta a szőlő levét, csak úgy mozgott a kis feje, és a szívókája.
Videót is csináltam róla, de sajnos nem tudom, hogy kell saját videót betenni, mert nincs linkje :(





Köszönöm, hogy nálam jártál


2 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szeretem az őszt, elbűvölnek a színei...
    Köszönöm a fotókat, szép hetet Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Éva... már ezért megérte, hogy tettem fel kinti képeket...
    Csak így tovább, jó képek lettek!Gratulálok!

    VálaszTörlés