2017. február 16., csütörtök

Próbálkozás és bosszúság


Borkötényt rendeltek tőlem, egy gazdakör.
Csináltam már többször, de ott csak egy betű kellett, így elkezdtem tervezgetni.
Nem akartam a próbálkozásra feláldozni egy kötényt, ezért gondoltam egy merészet, és maradék anyag felhasználásával szabtam, varrtam / na ez teljesen nem igaz, mert  csak férceltem /, ennyi ferdepánt volt éppen otthon, maradék fonalak, és íme az eredmény.


Még a végén kiderül, ilyet én is tudnék csinálni?

Ehhez fűződik a bosszúságom.
Mindannyiunk által szeretett Juditunktól rendeltem borkötényeket, na meg egy két dolgot, egy postaköltséggel jöjjenek, elférnek a szekrénybe, enni meg nem kérnek /hihihi.
Annak rendje és módja szerint utaltam a pénzt, jelezte Judit, másnap várhatjuk a futárt.
Előre bocsátom, máskor is hozott már ez a cég csomagot, nagyon elégedett voltam velük, email, telefon , hogy kb. x - y óra között érkeznek.
Édesanyám címére kértem, hisz Ő többet van otthon mint én, hiába vagyok már én is nyugdíjas.
Elkezdődött a várakozás..........egész nap semmi. Ja,  a feladás utáni másnapra ígérik a szállítást.
Másnap reggel felhívtam őket, bemondom a csomag számát, ADAT egyeztetés, minden rendben, mondja a hölgy már a futárnál van a csomag, a mai napon megérkezik.
Se email, se telefon egész nap, se csomag.
5 órakor ismét telefon, amikor közli egy másik hölgy, még nincs is a futárnál a csomag, itt van a raktárban mert hiányos a cím, adat egyeztetés szükséges.
Elmondanám a honlapjukon is utána néztem és azt jelezte a szállítás folyamatban van.
Tessék? Település, utca, házszám, emelet minden stimmel, de a ajtószám hiányzik.
Elmesélem a reggeli telefont, akkor egyezett minden adat, akkor hova lett az ajtószám?Titkos manók törölték?
De könyörgöm, ott van a telefonszám, az email cím, valamelyiken csak elérte volna vagy Édesanyámat, vagy engem.
Már későn jutott az eszembe, hogy mondhattam volna: ha én most nem telefonálok, akkor sem a feladótól, sem a címzettől nem kérnek adat pontosítást?
Meddig ült volna a csomagom a raktárba ?
Nagyon dühös és csalódott voltam, most kíváncsi vagyok a mai napon megkapom-e végre a csomagot.



Köszönöm, hogy nálam jártál

6 megjegyzés:

  1. Ez elég bosszantó, mi is jártunk így kb 2 hete, mi 1 hét késéssel kaptuk a meg a csomagot. Ha jól sejtem ugyan az a futár szolgálat lehet a bűnös.

    VálaszTörlés
  2. Nem elég,hogy a posta miatt mindig bosszankodunk,már kezdik a futárcégek is??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos lassan ott tartunk, hogy vidd el magad, mert még a postagalambot is lelőhetik. hihihi

      Törlés