2017. április 23., vasárnap

Képeslap és Anyák napja


Még húsvétkor készítettem ezt a két képeslapot, de csak most jutottam odáig, hogy meg is mutassam.
Közben gyorsan Anyák napjára is varrtam egy kis apróságot, egy meg folyamatban van.





A doboznak a belsejét is kibéleltem, és elkövettem azt a hibát, hogy kartonra ragasztottam az anyagot az aljában és a tetejében.
Az oldal anyagokat  is duplán vettem, így nem lehetett rendesen rátenni a tetejét, ki kellett szednem az egészet és újból megcsinálni.
Jól megkínlódtam vele.


Egy pinkeepet is készítettem, de mivel hasonlót már kapott az Édesanyám, így a dobozt adom Neki

Köszönöm, hogy nálam jártál


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek!
    Megérte újra készíteni. Most én is kínlódok. Bontok és bontok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Engem nagyon bosszant, amikor nem sikerül :(

      Törlés
  2. Végül is sikerült!!! ez a legfontosabb...Szép lett!Van úgy hogy kínlódunk... én egy táskát szedtem szét ... kb 5x..azóta is félkész állapotban van, idén még csak arébb tettem mert útban volt..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Nekem is van ilyen félbehagyott dolgom, kb 1 1/2 éve :(, de szerintem már nem is lesz készen soha

      Törlés
  3. Szépeket alkottál! A türelem tökéletes munkát terem :)

    VálaszTörlés