2017. június 19., hétfő

Elsőáldozás


Az elmúlt vasárnap volt elsőáldozó a kislány, akire vigyázni szoktam.
Kedvesen erre az eseményre is meghívtak, mint már máskor is, pl. karácsonyi gála a zeneiskolában, balett gála, stb.
Görögkatolikus templomban még nem jártam, a szertartás is teljesen más volt, mit ami az emlékeimben él, hisz valamikor én is voltam elsőáldozó, a római katolikus egyház szertartása szerint.
Egy szívet készítettem faalapra 32 ct-os anyagra, 1x1 öltéssel, de sajnos még így sem fért rá semmilyen szöveg.
Egy kis csoki is járt a z ajándék mellé, ezt egy pici fémdobozba tettem.



Közben készülget a titkos projekt, már nem kell sokáig várni, és mutatom őket.

Köszönöm, hogy nálam jártál

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm
    szöveget is akartam írni, de még így is, hogy 1x1 öltéssel csináltam kicsi volt a szív, azért örült Dóri :)

    VálaszTörlés