2017. szeptember 26., kedd

Végre....



.........volt annyi időm, hogy néhány munkámat befejezzem.

A halloveen mintákból kép, illetve egy kis párnácska lett.
Sokáig csak halogattam, hogy képkeretet vegyek, és milyen jól tettem, mert valamelyik nap az eszembe jutott, a pincében van néhány keret, talán lesz közötte megfelelő.
Lett 😖


Lehet, hogy ehhez a mintához öregíteni kellett volna a keretet?
Nagyon restellem magam, de nem mentettem el, hogy kitől vettem át az ötletet

Szabóné Magdinál láttam nagyon mutatós karácsonyi díszeket, nagyon megtetszett.
Sajnos lencseformám csak 2 db volt itthon, de megpróbáltam, és nagyon elégedett vagyok-
Magdi megmutatta, hogy csinálja, és gyorsan halad, könnyű az elkészítése, és ami a lényeg, nem ráncos :)
A kicsi pont akkorának készült mint a másik kettő, de sajnos belevágtam az anyagba, csak így tudtam megmenteni.


Még szeretnék csinálni néhányat, néhány hímzés már elkészült, illetve készül.


Tavaly volt egy játék  Évinél, egy hímezhető karácsonyfadíszt nyertem, ezt is megcsináltam.
Jobb későn mint soha nem igaz?


Köszönöm, hogy nálam jártál.

10 megjegyzés:

  1. Szépek a karácsonyfa díszek. De nekem a boszicipő a kedvencem. Nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépeket alkottál! Bizony,bizony lassan karácsonyi hangulatba fordulunk:) Nagyon szeretem azt az ünnepek előtti készülődős időszakot/boldogság tölt el/!Jó varrogatást kellemes időtöltést kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Neked pedig jó főzőcskézést, sütögetést és önző módon magunknak sok finomság receptjét :)

      Törlés
  3. Szépek a medálok, mindig tervezem, de elmarad más miatt!A boszis képek is csuda aranyosak!
    szorgos vagy!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, én is most cinálok ilyet először :)

      Törlés
  4. A boszicsizma a fekete tüllel szuper!!!!
    A karácsonyi minták kedvesek és szépen kivitelezed.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jók lettek!
    A boszis ötleted innen van:
    http://lacontesselepointdecroix.blogspot.hu/2015/09/chic-witch-free-pattern.html
    Én nem szeretem a Halloweent, de ezt a mintát ugyanezzel a befejezéssel egyszer én is ki fogom hímezni :)
    A lencse-forma elkészítését nem tudnád belinkelni esetleg?
    Köszi!
    További szép őszi napokat kívánok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a dicséretet és a linket is.
      Nem tudom belinkelni, de teszek fel képeket. A lencsekészítés ötletét Szabóné Vígh Magdi osztotta meg.

      Törlés