2018. február 17., szombat

Válság


Azt hittem, engem soha ne ér el az alkotói válság.

Készülődnék húsvétra, már jó néhány tojás mintáját ki is varrtam, ma elkezdtem az összeállítást is.
Odáig jutottam, hogy a hímzéseket rátettem a tojásokra,  már csak az anyagok, szalagok kiválasztása, felrakása várat magára. De...... nem nagyon van kedvem hozzá.
Húsvéti vásárra invitáltak, arra kellene készülni, ötleteim még lennének is, meg találtam néhány kisebb kivarrt munkát / könyvjelzőnek megfelelőek / is, de valahogy nincs meg az ihlet.
Az igazat megvallva, mostanában nem találok olyat, amire azt mondanám woaaaaaaaaaa, ez kell, ezt akarom kivarrni.
Az előbb olvastam Beánál, hogy egy régebbi elkezdett hímzést vett elő, és hogy a félbehagyott munkák kivarrása egy idő után örömöt okoznak. Nekem is van néhány félretett hímzésem, de azok sem hoznak lázba.
Remélem  tart sokáig ez az állapot.



Köszönöm, hogy nálam jártál.

9 megjegyzés:

  1. Vagyunk igy többen is...addig nézelődj a minták közt...és akkor egyszer csak meg jó az ihlet, szembe jön a "szerelem minta"... vagy csinálj valami mást amit szeretsz...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a biztatást, most kicsit hagyom a dolgokat, majd csak jön valami.
      Lehet, ogy ez a náthával való kínlódás is beleszól, hol kimászom belőle, hol visszaesek, az oviban a gyereke gondoskodnak az utánpótlásról

      Törlés
  2. A kép nagyon ötletes, igen kifejező!
    A lázba hozás egyre ritkább. Lassan megvannak az álom munkák. Vagy a fene tudja. Majd...., egyszer csak! addig is csinálj mást. Ami jól esik.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon visszavethet a húsvéti kötelezettség. Mi az amit szívesen készítenél? Mindenkitől függetlenül? Csak magad örömére.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem görcsölök a vásáron, mert ha nem akarok menni, nem kötelező, csak egy lehetőség, majd elválik, hogy élek-e a lehetőséggel. Már nagyon várom a tavaszt, lehet, hogy az idő is ludas a dologban.....

      Törlés
  4. Nem lehet, hogy stresszel a vásár, és azért nem megy semmi ?
    A másik dolog ami nem engem piszkál az az időjárás, hol hó esik, hol 7 ágra süt a nap és ez is bezavar legalábbis nálam. Fel a fejjel, eljön még a te időd!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a vásár nem kötelező, csak egy lehetőség, az is lehet, hogy el sem megyek, az idő majd kialakítja.Rám is hatással van ez az idő, egyszer fent, egyszer lent, de reméljük hamarosan vége, hisz holnap már Zsuzsanna, "dalolnak" a pacsirták, hírdetik a tavasz közeledtét.

      Törlés
  5. Cuki ez a kép ! Majd beindulsz és akkor böködöd a tűket sorba:-)) Addig pihizzél!

    VálaszTörlés