2018. december 8., szombat

Nagy öröm


December 4-5.-n a szolnoki megyeházán kézműves kiállítás nyílt. A megye kormányhivatalaiban dolgozó kollégák mutathatták meg ügyességüket. 33 kiállító vett részt az eseményen, a munkákat szakmai zsűri értékelte.
Verebes György festőművész / a szolnoki művésztelep igazgatója / elmondta, nagyon nehéz dolguk volt, hisz nagyon sok szép munkát láttak.
Én is részt vettem, és nagy meglepetésemre II. helyezést értem el. Nagyon szépeket mondott Verebes úr, de annyira boldog voltam, hogy semmi nem maradt meg a fejemben.


Egy szép ajándék kosarat kaptam.



A kiállítás mellett kézműveskedni is lehetett, adventi koszorúkat készítettünk és  segítettünk a vállalkozó kedvű látogatóknak.
Ezeket a koszorúkat a rendezvény végén rászoruló családok kapták meg.
Én is csináltam néhányat, először azt hittem nem lesz ötletem, de egészen jól belejöttem.







A kiállítók is gyönyörű koszorúkat hoztak, egyik másik igen ötletes volt.





Végre ma délután befejeztem két olyan hímzést, melyek  már elég régen a fiókban lapulnak.



Befejeztem néhány képeslapot, karácsonyfadíszt, és van egy társaság, akikkel közösen is megünnepeljük a karácsonyt, az Ő ajándékaik is készen vannak.








Köszönöm, hogy nálam jártál

6 megjegyzés: