2019. január 8., kedd

Segítség



Szervusztok!

Boldog új Évet kívánok Nektek, és máris egy kéréssel kezdem.

Hardanger hímzéshez eddig DMC 8-s, 12-s fonalat használtam, és az xszemesboltból Judittól szereztem be.
Sajnos úgy néz ki, nem tud többet küldeni.
Nézelődtem a neten, de sajnos csak külföldről lehet beszerezni. Úgy, hogy rendeljek 2-3 gombolyagot nem éri meg / na meg nem is tudom hogy kell /.
A kérésem az lenne, nincsen Valakinek otthon néhány gombolyag fehér vagy ecru és nincs rá szüksége / természetesen kifizetném / vagy esetleg társulnék valakihez és a postaköltséget megfeleznénk.

Ilyen a fonal:


Köszönöm.


Köszönöm, hogy nálam jártál

4 megjegyzés:

  1. Ah fene! Egyszerűen horgoló fonállal készítem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ha más nem lesz kipróbálom :)

      Törlés
  2. Fáni! Használj Domino 12.-est, olyan mint a DMC. Bár lehet elkéstem.:-(

    VálaszTörlés