2019. december 23., hétfő

Elmaradás, és karácsonyi köszöntő

Nem is tudom hol vesztettem el a fonalat, és mi az, amit mutattam, mi az, amit nem.
Nagy dolgokra nem volt időm, inkább sok apróság, de mind időbe telt, mire elkészültek.
Varrtam manókat, de a saját sorozatom elmaradt / most jan. 6. nem dolgozom, igyekszem befejezni őket /, de készültek másnak, egy könyvjelzőt is kértek mellé.





Egy egyesület tagjai kértek meg ajándék készítésére, oda gyertyákat, könyvjelzőt, és egy hímzett táskába való tükröt csináltam. Természetesen a fotó megint lemaradt.

Karácsonyi képeslapok is készültek, igaz csak 3 db, de most ennyire futotta.


Egy esküvőre gyűrűpárnát készítettem, és nem csak az ifjú párnál volt sikere, de az anyakönyvi hivatal megkért rá a jövő évben lépjünk kapcsolatba egymással.
Természetesen fotó itt sincs, mert minden az utolsó pillanatban készült el, a kapkodásban sok minden lemarad.

Természetesen ebben az évben is együtt ünnepeltük a szülinapunkat Évi barátnőmmel, fotót akkor tudok küldeni, ha Ő lefényképezte. Sajnálatos módon én, aki ritkán vagyok beteg, most olyan közeli kapcsolatba kerültem az influenzával, hogy egy hétig nyomtam az ágyat, így a meglepetés is 1 hetet késett.
Én ezt a sok szépséget kaptam Tőle




Az év utolsó napjai nagyon sok munkával teltek, elfáradtam, a fiamék is most költöztek, így a pici lány napokig nálam volt. A nagy öröm mellett hatalmas lekötöttség. Eleven, mindenre nyitott, tele energiával, szóval lefárasztott.
Még lemennek az ünnepek, ami most részletekben történik, egyszerűen nem tudtuk összeszervezni a családdal, szilveszterkor még ismét unokázás, utána pár olyan nap, amikor csak magammal foglalkozom, pihenés és pihenés.


Kívánok Mindenkinek Áldott Karácsonyt, és békés, boldog új Évet





Köszönöm, hogy nálam jártál.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szépségét készítettél!
    Kívánok Neked áldott, békés, szép Karácsonyt, és jó pihenést!

    VálaszTörlés
  2. Aranyos dolgokat készítettél!
    Kellemes Ünnepeket Neked is!

    VálaszTörlés
  3. Szép dolgok készültek! Milyen érdekes, nálam is készültek, ami nálad, ebből látszik aranyos minták!Későn értem ide, de igy utolagoasan remélem jól teltek az ünnepek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönö, hát nekünk bökögetőknek sok közös munkánk van. Lehet, hogy éppen Tőled vettem az ötletet?
      Köszönöm jól telt, remélem Nálatok is

      Törlés