2020. július 3., péntek

Amikor feltettem  az ovis tarisznyákról a képeket Éva írta, az Ő két fiú unokája is most búcsúzik az ovitól.
Gyorsan elkértem a fiúk ovis jelét, és küldtem Nekik egy kis meglepetést.
Szokás szerint a fotó megint mikor jutott az eszembe? Igen, akkor amikor már úton voltak.
Szerencsére Éva amikor megkapta, feltette a blogjára a fotót, onnan sikerült lementenem.



Remélem tetszik a fiúknak, és úgy örülnek neki, mint amilyen örömmel én készítettem.

köszönöm, hogy nálam jártál

6 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves Tőled, hogy kaphattak még egy tarisznyát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kaptak az oviban, ezért sietett hozzájuk a meglepetés, ne maradjanak tarisznya nélkül

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm! Az egyik tarisznya már célba ért volt meglepetés a másik unokámnak két hét múlva tudom átadni biztos vagyok abban hogy neki is meglepetés lesz!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm. Az oviban nem kaptak, ezért küldtem :)

    VálaszTörlés