2020. szeptember 11., péntek

Próbálkoztam

 Rendeltek egy dobozkát, törtem a fejem pácoljam, vagy öregítsem?

Melyik illik a mintához?

Megoldódott, pácoltam a dobozt, kerül rá majd egy kis díszítés is, hamarosan mutatom.

Volt egy másik kis doboz, egy régebben kivarrt minta, ezt megpróbáltam öregíteni. Hát tökéletes nem lett, de ez az enyém marad. Mjd a következő jobb lesz.



A lányom 45 éves lesz, szombaton ünnepelünk. El sem akarom hinni, hogy így száll az idő.

Volt egy cicája, aki fekete színe ellenére, mégis a Garfield nevet kapta. Sajnos már nincs velük, ezért könyvjelzőn örökítettem meg.


Köszönöm, hogy nálam jártál

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Complimenti per gli splendidi ricami di questo post.
    La scatola è molto bella.

    VálaszTörlés
  3. Szép lett a dobozod... Még sosem készítettem, nekem macerásnak tűnik, de olyan szépen megoldjátok többen is!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm.
    Elég félve kezdek neki én is, nem gyakran csinálom :)

    VálaszTörlés