2021. augusztus 5., csütörtök

Sok minden történt

 Nem nagyon megy most a varrás, sok minden történt az utóbbi időben," Lackó is felült a nyakamra", és ez az idő sem tesz nekem jót.

Haladjunk sorba. Mutattam a hűtőmágneseket, azóta már megérkeztek, szerintem a napokban sorsolásra is kerülnek egy rendezvényen.

Varrtam ajándékba 2 borkötényt, kicsit meg akartam vasalni, hát szerencsésen megégettem az egyiknek a szegőpántját. Nagy okos, nem állítottam át a fokot, és a szatén nem bírta a nagy meleget. Gondoltam, lefejtem és varratok rá másikat.

Hát csak gondoltam....

Az egyik méteráru zárva, a másik csak széles ferdepántot árul, a neten amit találtam olyan magas szállítási költséggel küldte volna, hogy az a 2 méter nem éri meg.Már hímzős csoportban is érdeklődtem, semmi.

De tegnap csoda történt, a harmadik boltban találtam megfelelő pántot.

De ez a keresgélési idő nem ilyen rövid ideig tartott mint ameddig leírtam, ezért kínomban varrtam egyet.

 

Közben több családi esemény is volt nálunk.

A testvérem legfiatalabb gyermeke - pont az Öcsém születésnapján - megkapta a diplomáját, jogász lett. Milyen büszke lenne rá a tesóm, de biztosan boldog volt  odafent Ő is.

Ezt egy közös családi ebéddel ünnepeltük meg, sajnos a diplomaosztón nem lehettünk ott, a YouTube-n követtük.


 

Ezután következett Édesanyám születésnapja, 90 éves, itt már a tágabb nagy család volt ott. Jó sok idő volt mire mindent meg tudtam szervezni, összehozni, hogy mindenkinek jó legyen az időpont. Sajnos egy dédunoka csak nem tudott ott lenni, táborban volt.

5 unoka, 5 dédunoka és egy dédipocaklakó ünnepelt velünk.

 

Erre az ünnepségre sikeresen összeszedtem egy arcüreg gyulladást, még mindig nem sikerült teljesen kikecmeregnem belőle.

Ezután következett az unokám születésnapja, 3 éves lett, itt is összejött a család.


 

Ajándék bontás keresztmamival


Mamihoz bújni mindig jó


Kedvencek a Mignonok


Anyáékkal

Az elmúlt 2 hétben szünet volt a bölcsiben, ebből 1 hetet együtt töltöttünk. Nagyon jó volt, csak a betegségem nehezítette, még szerencse, hogy nem adtam át belőle semmit.

Közben azért varrogatok is egy keveset.

Ajándékok lesznek, még szerencse, hogy nem alkalomhoz kötődnek, mert ebben a nagy melegben, lesötétített lakásban lassan haladok.

 

Egy összeállításra váró könyvjelző


 

A Keresztszemes praktikában találtam a könyvjelzőnek való mintát, anyaggal, fonallal együtt. Amilyen nagy volt a lelkesedés, úgy hagyott alább. Többször bontottam, de egyszer csak elkészül. Más is azt írta, amilyen egyszerűnek látszik, annyira nem az.

A másikat tegnap este kezdtem el, szintén könyvjelző lesz belőle.

Terveim között van még 3 l3v3ndula zsák, remélem azért augusztusban csak készen lesz minden.


Köszönöm, hogy nálam jártál.




6 megjegyzés:

  1. A borkötényt nagyon jól megoldottad!
    Áááámulom a szorgalmas diákokat. Gratulálok a jogász végzettséghez ! Ez nagy meló lehetett.
    Sajnálom az arcüreg gyulladást, biztos kellemetlen.
    Tündéri az unoka! Repül az idő.
    A torta remek, én is imádom a mignonokat!
    Összességében tényleg sok minden történt és betegségen kívül csupa jó.

    Tündéri az unoka. Rohan az idő!
    A torta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.
      Valóban ha gyerekekre unokákra nézünk akkor látjuk mennyire szalad az idő.
      Már gyógyulok, egyre jobb :)

      Törlés
  2. Az biztos hogy nem unatkozol zajlik az élet körülötted. Édesanyádnak utólag jó egészséget kívánok és Isten éltesse sokáig! Tündér 3 évesednek is boldog szülinapot kívánok. Neked pedig mielőbbi teljes gyógyulást és kellemes kézimunkázást egy hűvös szobában!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, remélem, ez a nagy forróság már nem sokáig tart. Valahogy jobban kedvelem a Vénasszonyok nyarát :) :)......nem is értem miért :)

      Törlés
  3. Mozgalmas időszak van mögötted..Jó egészséget anyukádnak...Testvéred biztos látja, hogy sikeres a fia odaföntről..Milyen nagy már az unoka.....
    Sokszor van, hogy azt gondoljuk, egy-kettő és kész...és könnyű...ááááááá persze hogy nem...A kis minta se adja könnyen...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, átadom.
      Egyszer biztosan nekifogok és befejezem, csak elkedvetlenít, amikor bontani kell :(

      Törlés