2022. január 19., szerda

Új év, új tervek

 Sok sok tervvel indul az új év, hogy mi és mennyi valósul meg belőle, az majd év végére derül ki.

Az első bosszúság már meg van, nem terveztem, de jött. Egy ideig nem tudok a telefonommal képet készíteni, így nem tudom azt sem megmutatni mit varrok éppen.

Állandóan azt írja ki, Elfogyott a tárhely, már szinte mindent kitöröltem, de nem ért semmit. Bementem a szolgáltatóhoz, sajnos kicsi   a tárhelye a készüléknek, amikor frissülnek az alkalmazások mindig nagyobb helyet foglalnak el. Megoldás, le kell cserélni, hát erre nem számítottam, nincs 5 éves a telefonom.

Most nem tudok fotózni, beszéd közben leáll, nem enged a képtárba,stb.

Karácsonyra megleptem magam egy olaj nélküli sütővel. A fiamék már régóta használják, nagyon elégedettek vele.

Csak egy kicsit bántam meg, na nem a vásárlást, hanem azt, hogy nem hallgattam a fiamra. Mondta Ő, hogy nagyobbat vegyek, de nem hallgattam rá, most nagyobbra akarom cserélni.

Ebben készült a karácsonyi ebéd, töltött csirkecomb, és stefánia vagdalt.

Egyszerre 2 comb fért bele, és két adag vagdaltat csináltam a helyhiány miatt.

 



 

Nagyon okos ember volt aki kitalálta, semmi ételszag nem volt a lakásban, kevesebb időt vesz igénybe, szóval kell a nagyobb.

Azóta már több mindent készítettem benne, hurkát, kolbászt sütöttem , nem repedt széjjel, finom volt, átsült rendesen, olyan volt, ahogy az a nagy könyvben meg van írva.

Karácsony óta nem használtam szinte semmi olajat, ami nem elhanyagolható ilyen olaj ár mellett.

Nagyon gyorsan száll az idő. Olyan, mintha most vártuk volna az unokám születését, most meg a hét végére készülünk, hiszen 18 éves lesz, készülünk a "nagy bulira".


Köszönöm, hogy nálam jártál.

2 megjegyzés:

  1. Nálad a telefon a bosszúság, nálam a számítógép halogatom a szerelő hívását de így nemigazán szórakozás mikor annyira lassan megy. Az olajsütődet használt egészséggel. Unokádnak boldog szülinapot kívánok és jó szórakozást az egész családnak!

    VálaszTörlés
  2. Bosszantó, hogy ilyen hamar tönkremennek a készülékek!
    Gratulálok, hogy rászántad magad az olaj nélküli sütőre. Én nem konrétan erre, de vettem olajpsrayt és a sütőben sütöm a fasírtot bemermetezve a tetejét és sok mást is. Pokoli drága lett az olaj. Spórolunk és egészségesebben étkezünk.

    VálaszTörlés