2023. szeptember 28., csütörtök

Befejezések és más egyéb.

 Amennyire szeretem öltögetni, úgy halogatom z összeállításokat.

Jó sok minden összegyűlt a dobozban, elhatároztam, megcsinálom mindet, legalább ha hirtelen valami ajándékra van szükségem lesz mihez nyúlni. Tegnap megcsináltam néhányat, ma is szeretném folytatni.

Igaz karácsonyig még várni kell, de ez a két pinkep tavaly karácsony óta várakozik, hogy elkészüljenek. Akkor úgy gondoltam, több színben is megcsinálom, kettő lett is belőle, lehet rászánom még magam és lesz belőle több is.

A keresztszemes társaságban láttam Aradi Szabó Tündénél, a kopogtatóval együtt. 

A kopogtatót magyar felirattal is szeretném megcsinálni, a minta is meg van hozzá.


Nem vagyok teljesen elégedett velük, egy kicsit jobban kifeszíthettem volna a vásznat, majd figyelek rá.

Tegnap délután volt kolléganőmmel találkoztam. Évente 2-3 alkalommal beülünk valahova, és jól kibeszélgettük magunkat.

Ezt a levendula párnát vittem Neki, ebben a pillanatban találtam ki, hogy legközelebb mit kap.

A kék párnácska a lányom szülinapi ajándéka lett virág helyett .


Szeptember12.-n Sopronban jártam. 1napos kirándulás csak, de felejthetetlen élmény volt.

50 évvel ezelőtt kaptam meg a diplomámat, ennek apropóján arany diplomát kaptam. Sajnos a csoporttársaim közül senki nem jött el, a barátnőm és a férje kísértek el. A barátnőmmel együtt végeztünk, csak sajnos Ő kifutott az időből és késve jelentkezett,  majd postán kapja meg.


 



Kapott egy kis levendula párnát, amiért elkísért, és együtt örültünk. Voltak néhányan az évfolyamról, de nagyon sokan voltunk anno és nem nagyon ismertem fel Őket.

Egy újabb könyvjelző is készült,olvasni nagyon szerető kedves ismerősöm kapta.


 

Köszönöm, hogy nálam jártál.






 



4 megjegyzés:

  1. Nagyon sok szépséget alkottál! Gratulálok ehhez a nem mindennapi diplomádhoz!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok! Kár hogy a többiek nem voltak ott!Mostanába olyan nehezen tudom rávenni magam apróságok készítésére...valahogy elment az ihlet...és úgy ahogy irtad, nem mindig örül, aki kapja...

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm.
    Mivel szeretem csinálni, úgy gondolom, egyszer csak megtalálja mindegyik a helyét, meg valamivel el kell foglalnom magam. Tv-t nem nagyon nézek, olvasni sem mindig lehet, ez legalább szép és megnyugtat.

    VálaszTörlés