2011. október 30., vasárnap

Xszemes

Több blogban is gyönyörűséges xszemes alkotást láttam, nagyon tetszett egyik- másik. Már kaptam is néhány mintát, de még csak apróságokat készítettem. Vannak olyan technikai megoldások, amit nem tudtam hogy kell csinálni, pl. a levendula párna összevarrása úgy, hogy az szép is legyen, stb. És akkor jött a megoldás!!!! A könyvtárban voltam és meghallottam, van egy kézimunka szakkör, amelyik a tavalyi évben indult, de a tagfelvétel folyamatos. Vettem egy nagy levegőt és bekopogtattam hozzájuk.
Nagy örömmel és segítőkészen fogadtak. Rögtön anyagot, mintát, fonalat adtak és magyaráztak, segítettek, technikákat mutattak. Elkezdtem egy levendulapárnát, megmutatom, ha elkészült.
Közben már hamarabb elkezdtem egy egyszerűbb mintát és az összevarrás megtanulása után tegnap este befejeztem. Nem mondom, hogy nincs rajta javítani való, de mégiscsak az első "szülöttem". Így néz ki:






Egy gond van vele, azt mondják, a levendula illat megnyugtat, segíti az alvást. Nálam ez nem így működik!
Úgy megfájdult tőle a fejem, és nagyon rosszul aludtam, pedig nem tettem sokat a párnába. Át is vittem a másik szobába, mert kifejezetten rossz volt. Már korábban is ezt tapasztaltam, amikor aroma mécsesbe csöppentettem egy kevés levendula olajat
Talán fordítva vagyok összeszerelve?

1 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett a kis párnácskád!Nagyon ügyes vagy!
    A levenduláról még nem hallottam, hogy fejfájást okozott volna. De lehet, hogy csak nem vagy még hozzászokva? Nem tudom.
    Lehet, hogy Te anélkül is jól tudsz aludni!:)

    VálaszTörlés