2011. október 31., hétfő

Ajtódísz

 Teljesen véletlenül találtam ezt az oldalt

:http://moldes-e-etc.blogspot.com/




Hihetetlen, hogy egy egyszerű tojáskartonból mit lehet készíteni.
Egy szép ajtódísz - és nem is gondolnánk, hogy a boltban vásárolt tojáskartont másra is fel lehet használni. Az oviban mi is csináltunk egy-két játékot, sőt korábban már mutattam egy tulipán formát, ami szintén ebből készült.
Húúúúúúúúú, most jut eszembe, egyik évben a karácsonyi játszóházban angyalkát csináltunk belőle. Na , elő is keresem a mintát,- remélem megtalálom, mert még mindig nem rendszereztem amiket haza hoztam az oviból, amikor elbúcsúztam, nem lustaságból, de 5 hónapig még helyhiány van nálunk - hisz nemsokára itt a karácsony, addig még el is készül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése