2011. december 27., kedd

Csatlakozz hozzánk

Nagyon elgondolkodtató amit Palkó oldalán olvastam:

http://palkolap.blogspot.com/

Én is úgy érzem, hogy az internet nem távolított el az emberektől, inkább újabb lehetőséget adott a számomra.
40 - 44 éves barátságokat mondhatok a magaménak.. Az élet az ország minden részébe sodort bennünket, de a skyp, az e-mail adta lehetőségeken keresztül szinte napi szinten tudunk egymásról. A tavasszal indítottam a blogomat és itt is - mondhatom úgy - barátokra találtam. Dicséretet, buzdítást, pár kedves szót szinte minden beírás után találok. Segítünk egymásnak ötletekkel, mintákkal,stb.
Köszönöm Nektek, hogy közétek tartozhatok. Én is csatlakozom a Szilveszteri kézfogáshoz.
Kívánok mindenkinek békés, boldog új Évet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése