2011. december 5., hétfő

Égetett képek

Moncsi írta, hogy szeretne égetett képeket készíteni. Akkor megígértem, ha sikerül beszkenelek 2 képet, amit ajándékba kaptam néhány éve. Bár  azt írtam, a volt férjem is csinált ilyeneket anno, de később jutott eszembe, hogy utólag elkérte őket, így sajnos az Ő műveiből nem tudok egyet sem bemutatni.
Ezeket a képeket egy jó barátomtól kaptam, az egyik kép alján látható a készítő neve is.







Nagyon szép képeket csinál, vagy csinált?- nem tudom, mert személyesen nem ismerem- különböző témákban, még a Pápáról  is készített egyet, el is küldte Neki  ajándékba .

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a képek. Azért ezekhez már kell ám tudni. De egyszer majd én is készítek ilyet az biztos. Nagyon köszönöm, hogy megmutattad.
    Üdv Moncsi

    VálaszTörlés