2012. április 6., péntek

Húsvét

Ilyen még soha nem volt velem.
A költözés, az, hogy az én lakásom még nincs rendben, ott áll üresen a szoba, ahonnan elköltöztek  a fiamék / festeni kellene, függönyt varrni, az étkező garnitúrát,  tálaló szekrényt még haza kell hozni /, az hogy egyedül maradtam, teljesen elvette a húsvéti kedvemet.
Már hetekkel ezelőtt elhatároztam, varrok még tyúkocskát, szegény ne árválkodjon egyedül, de nincs hozzá hangulatom. Igaz, holnap jönnek a lányomék, vasárnap a fiamék is átjönnek, de húsvét hétfőn már egyedül leszek. Csoda, ha nem olyan a húsvét, mit régen?
Ennyi, amit díszítésként elővettem:





Kívánok minden kedves látogatómnak :

Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

2 megjegyzés:

  1. Drága Éva!
    Hát bizony eljött az az idő, amikor a gyerekek végleg kirepülnek a fészekből. A Te kis családi fészked azonban mindig visszavárja és örömmel fogadja a visszatérő " fiókákat"
    Biztosan nagyon nehéz,nem könnyű elfogadni és megszokni , hogy már a maguk életét élik.
    Kívánok Neked, Nektek áldott húsvéti ünnepeket, és kellemes pihenést, jó feltöltődést az ünnepek alatt!
    Írok Neked és talán tudunk beszélgetni is:)
    Puszillak!:)

    VálaszTörlés
  2. Áldott, szép ünnepet kívánok én is Neked!

    VálaszTörlés